пʼятниця, 14 лютого 2020 р.

Проєктування та організація багатомовної освіти в умовах упровадження Концепції «Нова українська школа»

Багатомовне навчання є дієвим інструментом підготовки молодого покоління до життя в нових умовах міжнародної взаємодії і співробітництва. Серед основних вимог – вміння ефективно послуговуватися кількома мовами, включаючи рідну, готовність використовувати здобуті знання у процесі подальшого навчання та повноцінного життя у багатомовному та культурно розмаїтому суспільстві. 
Визначені напрями розвитку Нової української школи підтвердили актуальність завдань, поставлених на початку дослідно-експериментальної роботи Всеукраїнського експерименту «Формування багатомовності у дітей та учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті». Заклади загальної середньої освіти Запорізької області, які долучилися до експериментальної діяльності за темою Всеукраїнського експерименту, розпочали системне впровадження елементів багатомовного навчання в освітній процес. Педагогічні та учнівські колективи цих закладів освіти беруть активну участь у заходах в межах експерименту, розробці, апробації та експериментальній перевірці ефективності застосування багатомовного освітнього середовища нової якості. 
У науково-методичному посібнику «Проєктування та організація багатомовної освіти в умовах упровадження Концепції «Нова українська школа» представлено перший досвід учасників дослідно-експериментальної роботи закладів освіти Запорізької області. Посібник стане у нагоді тим, кого цікавлять процеси планування та менеджмента процесу формування багатомовної компетентності сучасних учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар