четвер, 14 листопада 2019 р.

Практики та результати впровадження багатомовної освіти у закладах освіти Запоріжжя

14 листопада 2019 року учасників Пілотного проекту «Формування багатомовності дітей та учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті» приймали педагоги Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №103 Запорізької міської ради Запорізької області. З закладом освіти гостей познайомила директор школи Ситенко Неля Юріївна. 
Учитель німецької мови Лавріненко Катерина Олександрівна провела у 2 класі урок математики за темою «Досліджуємо задачі: кількість, вартість, ціна. Гроші» (вчитель початкових класів – Кудрявцева Наталія Миколаївна). Інтегративний підхід до вивчення предмету та мови дозволив узагальнити і систематизувати обчислювальні навички в межах 20; розвинути вміння складати задачі на обчислення вартості та ціни товару на основі кошторису; виховувати самостійність, відповідальність за прийняття рішень. Спілкування німецькою сприяло розвитку мовної та мовленнєвої компетентності учнів; допомагало розвивати пам´ять, увагу, образне та критичне мислення, вміння вміння здійснювати мовленнєву операцію за зразком; активізувало вживання вивчених лексичних одиниць; розвивало навички аудіювання; виховувало толерантне ставлення один до одного. 

Учні 5 класу на уроці історії разом з учителем Радчук Іриною Володимирівною українською та російською мовами опрацювали тему «Історико-географічні регіони на карті України» та навчилися назвати і показувати на карті історико-географічний поділ українських земель, давати коротку характеристику історичних регіонів; публічно представляти результати індивідуальної та колективної творчої діяльності; удосконалили навички науково-пошукової роботи. 
Досвід організації методичного супроводу впровадження багатомовної освіти презентувала заступник директора Ганзуленко Валентина Петрівна, яка ознайомила учасників з обраною закладом освіти моделлю полілінгвального навчання, підходами до перемикання мовного коду під час освітнього процесу.
Завершальним акордом семінару стала пісня, яку учні виконали чотирма мовами: українською, російською, англійською та німецькою.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар