вівторок, 12 березня 2019 р.

Практики та результати впровадження багатомовної освіти у закладах освіти Запоріжжя

Учасники Пілотного проекту «Формування багатомовності дітей та учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті» продовжують ділитися досвідом та взаємонавчатися на науково-практичних семінарах. 12 березня 2019 року колег приймали педагоги Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 Запорізької міської ради Запорізької області. Досвід закладу освіти щодо впровадження білінгвального навчання та використання методики CLIL презентувала директор школи Коваленко Оксана Миколаївна. 
Учитель англійської мови Маслобоєва Оксана Василівна провела у 2 класі урок «Основи здоров’я» за темою «Здорова їжа у моєму ланч боксі» (вчитель початкових класів - Загорська Світлана Миколаївна). Інтегративний підхід до вивчення предмету та мови дозволив розширити уявлення дітей про корисну для здоров’я їжу; формувати навички правильного харчування; порівнювати предмети харчування за їх властивостями; ділитися своїми думками та емоціями щодо почутого та побаченого. 
За допомогою методики CLIL учні 9 класу на уроці літератури разом з вчителем німецької мови Остапенко Галиною Георгіївною (вчитель літератури - Грицовець Валентина Андріївна) познайомилися з особистістю та творчим шляхом Генріха Белля, формували навички роботи з текстом, виховували негативне ставлення до війни та насильства над особистістю. Учителю вдалося вдосконалити комунікативні навички учнів: сприймання та розуміння інформації; сприймання на слух аутентичних текстів; робота в групах; оцінювання власних навчальних досягнень. 
Учні 11 класу на уроці фізики не тільки успішно продемонстрували високий рівень мовної компетенції, легко змінювали мовний код, виконуючи завдання українською та російською мовами, а й під майстерним керівництвом Кунець Тетяни Іванівни успішно опанували складну предметну тему «Квантові властивості світла. Гіпотеза М. Планка. Світлові кванти. Енергія та імпульс фотона». Одинадцятикласники ознайомилися з історією виникнення квантової теорії, формулою Планка; отримали знання про фотони як кванти світла з певними властивостями, про виникнення світлового тиску з точки зору електромагнітної та квантової теорії світла; з’ясували практичну значущість набутих знань; встановили міжпредметні зв’язки з астрономією, пояснивши напрямок кометних хвостів.

Немає коментарів:

Дописати коментар