пʼятниця, 17 травня 2019 р.

НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА НОВОГО СТОРІЧЧЯ: ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ


16-17 травня 2019 року відбулася V Ювілейна Міжнародна науково-практична конференція «НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА НОВОГО СТОРІЧЧЯ: ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ».
Мета конференції - об’єднання зусиль учених та практиків різних регіонів і країн щодо осмислення досвіду та визначення перспектив подальшого розвитку системи неперервної педагогічної освіти. У програмі заходу пленарне засідання за участю провідних вітчизняних учених, тематичні майстер-класи, авторські студії, круглі столи, панельні дискусії за актуальною освітянською проблематикою.
Одним із тематичних напрямів конференції був «Мультилінгвальний простір сучасної освіти: досягнення та особливості розвитку». На пленарному засіданні європейський досвід роботи педагогічного персоналу в умовах багатомовної освіти та шляхи реалізації Всеукраїнського експерименту «Формування багатомовності дітей та учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті», який МОН України впроваджує за підтримки ОБСЄ, презентувала науковий керівник експерименту Першукова Оксана Олексіївна, доктор педагогічних наук, професор Національного авіаційного університету.
17 травня 2019 року педагоги взяли участь у роботі круглого столу з проблеми «Організація та науково-методичний супровід упровадження багатомовної освіти» (модератор Т.М. Путій, кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР),  
під час якого обговорено актуальні проблеми білінгвальної освіти, ефективність впровадження предметно-мовного інтегрованого навчання, підходи до оцінювання мовної компетентності учнів та інш. 

Матеріали напряму 
 




Учасники експерименту із Запорізької гімназії № 11 та Запорізького ліцею № 62 запропонували колегам свій досвід використання мовного портфоліо для оцінювання рівня мовної компетентності учнів.


  
Проблеми моделювання уроку української мови обговорено під час круглого столу з проблеми «Навчання української мови на засадах діяльнісного підходу в умовах розвитку цифрового освітнього середовища» (модератор Г.Р. Корицька, кандидат філологічних наук, доцент кафедри філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін). До роботи "круглого столу" долучилися вчителі української мови та літератури Запорізького краю: члени творчої групи "Моделювання уроку української мови на засадах діяльнісного підходу в умовах розвитку цифрового середовища" та регіонального інноваційного освітнього проекту «Хмаро орієнтоване освітнє середовище навчання української мови учнів».

17 травня 2019 року відбувся і майстер-клас «Упровадження методики CLIL в освітній процес із метою підвищення якості знань учнів з іноземної мови», який був проведений Береговою О.А., кандидатом філологічних наук доцентом кафедри філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР та Маслобоєвою О.В., учителем англійської мови Запорізької ЗОШ № 12.


17 травня 2019 року на базі Запорізького багатопрофільного ліцею №99 (директор О.В. Солдатенко, модератор А.Ф. Курінна, кандидат педагогічних наук) було проведено круглий стіл з теми: «Розвиток професійної компетентності педагога-новатора в умовах моделювання авторської школи», під час якого було презентовано досвід застосування стратегій методики CLIL у навчанні іноземних мов та предметів природничого циклу в контексті впровадження багатомовної моделі навчання. Педагоги протягом зустрічі мали можливість відвідати майстер-клас та уроки за технологією CLIL: «Французька за 15 хвилин» – Земляна І.М., учитель французької мови ЗБЛ №99; урок біології у 8 класі з теми «Дещиця солі в морі інформації» (німецька мова) – Дєнєжкіна А.В., учитель біології; Сафонова Ю.С., учитель німецької мови; урок психології з теми «Технології вирішення проблем для розв’язання конфліктів» у 11 класі (англійська мова) – Компанієць Т.О., учитель англійської мови ЗБЛ №99; Волкова І.О., практичний психолог; урок географії з теми «Населення України» у 8 класі (англійська мова) – Шматко С.В., учитель географії; Алексєєнко Ю.С., учитель англійської мови.

1 коментар: