Черговий навчальний тренінг, співорганізований Міністерством освіти і науки України та офісом Верховного комісара ОБСЄ у справах національних меншин (ВКНМ ОБСЄ) на підтримку експерименту МОН "Формування багатомовності дітей та учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті", було присвячено методиці викладання другої мови у програмах багатомовної освіти. Тренінг відбувся 19-21 лютого у м. Київі. Свій досвід роботи українським колегам презентували Стефані Ріссе та Вікторія Булатова.
Стефані Ріссе - професор, доктор філософії тримовного Вільного університету Больцано в Італії. Серед її наукових інтересів дослідження в галузі багатомовності та мовної політики
Вікторія Булатова - викладач Міжнародного університету в Центральній Азії, експерт Центру соціальної інтеграції (Киргизстан, м. Бешкек), співпрацює з Центром інноваційних технологій з підвищення кваліфікації викладачів мов при Міністерстві освіти і науки Киргизстану в якості тренера і розробника курсів підвищекння кваліфікації по роботі в програмах багатомовної освіти для дошкільних навчальних закладів, шкіл і вузів. Протягом останніх 4 років Вікторія Буланова є редактором вісника по багатомовній та полікультурній освіті в країнах Центральної Азії "Діалог"
Немає коментарів:
Дописати коментар