Експертне обговорення «Мультилінгвальна освіта в регіоні ОБСЄ: досвід і перспективи для України» за участю міністра освіти і науки України та міжнародних експертів
13 квітня 2017 року Міністерством освіти України спільно з офісом Верховного комісара ОБСЄ у справах національних меншин організовано експертне обговорення «Мультилінгвальна освіта в регіоні ОБСЄ: досвід і перспективи для України».
Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час експертного обговорення зазначила, що у розвитку мовної освіти в Україні є три основні напрямки: забезпечення вільного володіння державною мовою, володіння рідною мовою (у разі відмінності), а також активний розвиток володіння іноземними мовами. «Хороша освіта, зауважила Міністр, – повинна дати можливості для дитини вийти зі школи багатомовною, тобто володіти на достойному рівні одразу кількома мовами. Це не лише збільшить освітні можливості для наших дітей, а й сприятиме відкриттю України для світу, налагодженню продуктивних міжнаціональних зв’язків».
Досвід впровадження мультилінгвальної освіти презентували експерти з Естонії, Грузії, Киргизії, Македонії, Іспанії, Нідерландів. Захід Мовлазаде – політичний радник Офісу Верховного комісара ОБСЄ у справах національних меншин – відзначив, що неможливість повної імплементації певної системи навчання для розвитку багатомовності в іншій країні, необхідність пошуку саме тих елементів окремих систем, що можуть бути успішно перенесені в освітній контекст обумовлює потребу експертних зустрічей, на яких обговорюються різні моделі, їхні переваги та недоліки».
«Ми маємо знайти правильний і продуктивний баланс для вивчення мов, щоб після випуску з державної загальноосвітньої школи діти виходили конкурентоспроможними і мали усі можливості для подальшого продовження навчання у системі вищої освіти в Україні», – підкреслила Міністр.
В експертному обговоренні взяла участь завідувач кафедри філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін Т.М.Путій.
Немає коментарів:
Дописати коментар